CANON EOS 550D
JUMAAT , 25HB ,12.30 PM .he,gud morning xera .hehhe .bru jew bgun .asal ase pnas jew ?tgk2 jam da pkul 12 lbeh .aaaahhhhhh!!!!!!!!! geritan mcm kne sampuk ."msti mama biseng trun nti .aduh .!" ;( (mengeluh) tp malas glew la na wt sume benda .pas2 nti akan dga mama membebel lg .haaiiiikk sakit telinga aku .aku harap mama akan cept berhenti membebel nti .aku turun dgn muka x berslh n 1 cara aku bodek dy dgn tlg dy masak .;) .akhir akhir dan akhir nya dy diamm .haha .sambil msk sambil dga dy membebel "kak , klo xpndai msk xd sp na kaw .kaw kawen la dgn org kaya ,ad org gaji eqh ."hahahaaha .sbar jela aku time 2 .
.
JUMAAT , 25HB , 8.30PM bapa kuh pulang dari kerja ,bapa kuh bawa kn ku camera .YEAH YEAH YEAH ! meloncat lebih tinggi .nsb bek xkne kipas .mama gelak2 jew .emir sebuk men ps bodoh dy 2 .aiyooo ,sonok nya ble dpt camera EOS550D .papa bli bukan sempena ap,sjew suka2 .sb camera lma da rosak .2 mggu sblm 2 ad aku sugggest kn papa bli camera canon nih .xsangka plaq dy bwk blik camera kesukaan aku .he,sumpah ,picture dy mmg cun .he,tengs papa .<3
haloo,sp na cakap aku mcm xpnh jpe camera nih ?atleast aku dpt bkn pinjam .aku sedar bru skg aku dpt ,sb apak aku bkn gaji 100k pon .xmcm apak kaw an ? ?! ah ,nih jela na citerw .mmg aku happy gila .! CANON EOS550D aku akan jge kaw ibarat suami kedua aku .;p CHAOWW .